Budite korak ispred drugih
Pretplatite se na naš newsletter i prvi saznajte za popuste, nove proizvode i ekskluzivne ponude!
Govor se stvara u interakciji s drugom osobom, on je vremenski i prostorni fenomen. Kako komunikacijski kontekst isprepleće vrijeme i prostor tako se i u zadatcima isprepleću ove dvije važne dimenzije, stavljajući dijete u središte zbivanja. Sadržaji su dobro osmišljeni, vizualno dorađeni, jasni i zanimljivi, sustavno i pregledno izneseni. Pomnim doziranjem informacija dijete se postupno uvodi u svijet zamršenih vremenskoprostornih odnosa, čime se stvaraju uvjeti za njihovo usvajanje. To je iznimno važan temelj za razumijevanje složenijih jezičnih odnosa i razvoja apstraktnog mišljenja. Zadatci u Vježbenici mnogobrojni su i zaista raznovrsni, zasićeni novim pojmovima, činjenicama i iznimno poticajni za obradu ciljanih sadržaja, a prate ih metodički instrumentariji koji potiču dijete na samostalan rad i aktivno ovladavanje novim znanjima. Autorice su vješto povezale nastavu prirode i društva s usvajanjem prostorno-vremenskih pojmova i odnosa tako da se ta dva područja isprepleću i nadopunjavaju, a djeca bez teškoća i uz igru usvajaju iznimno zahtjevne nastavne sadržaje. Inspiraciju za sve zadatke pronašle su u djetetovu okruženju i u onome što je njemu blisko i drago. I upravo u toj jednostavnosti pristupa jest sva veličina onoga što su autorice u ovoj vježbenici pokazale.
doc. dr. sc. Katarina PavičićDokoza
Vježbenica Igre u prostoru i vremenu izrazito je zanimljivo djelo. Autorice su izvrsno upotrijebile svoja specifična znanja i iskustva kako bi osmislile niz zadataka kojima je cilj povezati jezične sposobnosti s pojmovima kojima dijete mora ovladati tijekom prvih godina sustavnoga obrazovanja. Iz toga su proizišle vježbe kojima dijete, uz usvajanje ciljnih pojmova, razvija i niz drugih jezičnih i kognitivnih vještina (npr. razumijevanje složenih sintaktičkih struktura, razumijevanje i nadgledanje razumijevanja na razini teksta, radno pamćenje, vizualnu percepciju i brzinu obrade informacija). Stoga će ovi zadatci, osim u svojoj prvotnoj namjeni, zasigurno logopedima poslužiti i za uvježbavanje mnogih drugih temeljnih vještina.
Maja Kelić, prof. logoped
Vježbenica Igre u prostoru i vremenu donosi sadržaje za usvajanje prostornih i vremenskih odnosa u ranoj osnovnoškolskoj dobi te je namijenjena učenicima od prvog do trećeg razreda osnovne škole. Može koristiti i učenicima starije dobi kada postoji potreba za usvajanjem navedenih sadržaja, ali i polaznicima vrtića i male škole. Vježbenica je korisna djeci u samostalnom radu kod kuće, stručnim suradnicima u individualnom radu s djecom u vrtiću i učenicima osnovne škole, učiteljima u dopunskoj ili redovnoj nastavi. Sadrži zanimljiv izbor radnih zadataka za usvajanje i uvježbavanje vremenskih i prostornih odnosa.
mr. sc. Jasna Relja, pedagoginja savjetnica
Nema recenzija za ovaj proizvod.
Budite prvi koji će ostaviti recenziju!
Za ostavljanje recenzije potrebno je biti prijavljen.
Prijavite sePretplatite se na naš newsletter i prvi saznajte za popuste, nove proizvode i ekskluzivne ponude!