efbc12b9-622e-4576-9078-d418b43dcd75.png

Srdačnost kao roba

13,14 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana 10,51 
Nema na zalihi

Srdačnost kao roba

• Zašto je autentična srdačnost odlučujuća za kvalitetu usluge
• Individualnost - najveći neotkriveni izvor novih vrijednosti
• Gdje pronaći oduševljene zaposlenike i kako ih zadržati
• Kako uskladiti životne cikluse sektora, zaposlenika i tima

Ova će knjiga nadahnuti poduzetnike, menadžere i osobe na vodećim položajima i dati im vrijedne impulse. Klaus Kobjoll autentičan je u svojim izlaganjima, a autentična je i knjiga koju imate pred sobom. U njoj je riječ o oduševljavanju, kvaliteti usluga, vodstvu i orijentaciji na zaposlenike, jer preduvjet za visok stupanj usluge jesu oduševljeni zaposlenici. Iz predgovora Georga Paulija

Samo su dva načina za napredovanje i građenje karijere:

1. Osamostalit ćete se - to je uvijek moja preporuka 
2. Radit ćete za poduzeće koje se razvija i u kojem se i vi možete razvijati Klaus Kobjoll

Autor knjige
Jezik izdanja
Hrvatski
Nakladnik
Format knjige
130 X 205 mm
Godina izdanja knjige
2009
Uvez
Meki
Broj stranica
184
Barkod
9789537701345
ISBN
9789537701345
SKU
KO64524-PRO003

Nema recenzija za ovaj proizvod.

Budite prvi koji će ostaviti recenziju!

Ostavite recenziju

Za ostavljanje recenzije potrebno je biti prijavljen.

Prijavite se

Budite korak ispred drugih

Pretplatite se na naš newsletter i prvi saznajte za popuste, nove proizvode i ekskluzivne ponude!