Budite korak ispred drugih
Pretplatite se na naš newsletter i prvi saznajte za popuste, nove proizvode i ekskluzivne ponude!
Srdačnost kao roba
• Zašto je autentična srdačnost odlučujuća za kvalitetu usluge
• Individualnost - najveći neotkriveni izvor novih vrijednosti
• Gdje pronaći oduševljene zaposlenike i kako ih zadržati
• Kako uskladiti životne cikluse sektora, zaposlenika i tima
Ova će knjiga nadahnuti poduzetnike, menadžere i osobe na vodećim položajima i dati im vrijedne impulse. Klaus Kobjoll autentičan je u svojim izlaganjima, a autentična je i knjiga koju imate pred sobom. U njoj je riječ o oduševljavanju, kvaliteti usluga, vodstvu i orijentaciji na zaposlenike, jer preduvjet za visok stupanj usluge jesu oduševljeni zaposlenici. Iz predgovora Georga Paulija
Samo su dva načina za napredovanje i građenje karijere:
1. Osamostalit ćete se - to je uvijek moja preporuka
2. Radit ćete za poduzeće koje se razvija i u kojem se i vi možete razvijati Klaus Kobjoll
Nema recenzija za ovaj proizvod.
Budite prvi koji će ostaviti recenziju!
Za ostavljanje recenzije potrebno je biti prijavljen.
Prijavite sePretplatite se na naš newsletter i prvi saznajte za popuste, nove proizvode i ekskluzivne ponude!