Budite korak ispred drugih
Pretplatite se na naš newsletter i prvi saznajte za popuste, nove proizvode i ekskluzivne ponude!
Ostvarili ste pravo na besplatnu dostavu
Knjiga Kako radi uspješan prodavač podijeljena je u tri povezana dijela, odnosno poglavlja, koja zajedno čine jednu prodajno-tematsku cjelinu. Poglavlja su:
• NARAV PRODAJE
• RAZVOJ PRODAJNIH VJEŠTINA
• STRATEGIJA TVRTKE
Prvo poglavlje Narav prodaje ima širi karakter sa svrhom boljeg razumijevanja svijeta prodaje i njegovih načela. U poglavlju se čitatelja navodi na više promišljanja kako bi utvrdio i unaprijedio shvaćanje o prodaji te u tom svjetlu bolje sagledao vlastitu ulogu i angažman.
Drugo poglavlje Razvoj prodajnih vještina, kao središnji i najopsežniji dio knjige ide izravno i konkretno na užu prodajnu edukaciju sa svrhom razvoja prodajnih kompetencija koje će donijeti nove prodajne uspjehe u realnom poslovnom životu.
Poglavlje je podijeljeno na devet tema koje su konkretne i pažljivo odabrane za vas prodavače. U njima se izlažu brojni, vrlo konkretni i primjenjivi postupci.
Kako knjiga započinje širim i općim prodajnim sadržajem, na neki način slično i završava. Trećom temom Strategija tvrtke kao posebnim poglavljem završava knjiga. Na kraju se dominantni fokus s osobe kao pojedinca premješta na razinu tvrtke. Dakle, zadnje je poglavlje svojevrsni dodatak, ali je svakako vezan na temu prodaje. Nema nepotrebnog odmaka jer ovo je prije svega knjiga o prodaji. Strategija tvrtke u većoj se mjeri tiče rukovodećeg kadra, uključivši male poduzetnike i obrtnike kako bi bolje razumjeli značenje i zakonitosti tržišnog poslovanja te u konačnici poslovali uspješnije.
Nema recenzija za ovaj proizvod.
Budite prvi koji će ostaviti recenziju!
Za ostavljanje recenzije potrebno je biti prijavljen.
Prijavite sePretplatite se na naš newsletter i prvi saznajte za popuste, nove proizvode i ekskluzivne ponude!