9d6f6855-509c-444c-8dcc-99f946f3d71d.png

Društvene mreže i televizija

19,24 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana 19,24 
Samo 2 na zalihi

Slobodna komunikacija u prostoru demokratske javnosti temeljni je preduvjet njegova funkcioniranja i oblikovanja javnog mnijenja. Mediji, koji nisu tek posrednici u tom prostoru već i (su)kreatori javnog mnijenja i izvor obaviještenosti građana o svim pitanjima od javnog interesa, pritom su ključan činitelj. Posebno mjesto među njima pak imaju nacionalne televizije. U tom kontekstu postavlja se pitanje utjecaja društvenih mreža na televizijski informativni program s obzirom na izraziti utjecaj kojeg televizija ima na javno mnijenje, posljedično i na oblikovanje političkih preferencija građana i općenito na stvaranje predodžbi o političkoj i društvenoj stvarnosti među građanima, što je u demokratskim društvima od ključnog značenja.

Autorica stoga nastoji istražiti utjecaj društvenih mreža na sadržaj središnjih informativnih televizijskih emisija, ne samo zbog utvrđivanja razine vjerodostojnosti informacija već i zbog detektiranja mogućih promjena u radu televizije kao specifičnog audio-vizualnog medija te promjena u novinarskom izvješćivanju. Svoje pretpostavke, odnosno utjecaj objava na društvenim mrežama na središnje informativne emisije javne i komercijalnih televizija, nastoji provjeriti kvalitativnom i kvantitativnom analizom (analiza sadržaja, anketno istraživanje), prije svega središnjih informativnih emisija javne (HRT) i komercijalnih televizija (RTL i NOVA-TV) sa nacionalnom koncesijom, te visoko reprezentativnog uzorka televizijskih novinara tih triju televizija. Pritom nastoji utvrditi u kojoj su mjeri društvene mreže izvor vijesti u pojedinim središnjim televizijskim informativnim emisijama, koja društvena skupina ima najveći broj objava, te na koji način društvene mreže utječu na rad televizije kao specifičnog audio-vizualnog medija. Uz to, istraživanjem nastoji utvrditi stupanj provjere vjerodostojnosti objava na društvenim mrežama koje se koriste te propituje promjene uloge i djelovanja televizijskih novinara kao kreatora medijskih sadržaja i sukreatora javnoga mnijenja.

Knjiga se temelji na uvjerljivim argumentima o potrebi istraživanja do sada nedostatno istražena utjecaja društvenih mreža na televizijski informativni program, teorijski okvir je u skladu s najrecentnijim znanstvenim istraživanjima, a dizajn istraživanja metodološki je valjan i primjeren.

Autor knjige
Jezik izdanja
Hrvatski
Barkod
9789531694735
ISBN
9789531694735
SKU
KO9789531694735

Nema recenzija za ovaj proizvod.

Budite prvi koji će ostaviti recenziju!

Ostavite recenziju

Za ostavljanje recenzije potrebno je biti prijavljen.

Prijavite se

Budite korak ispred drugih

Pretplatite se na naš newsletter i prvi saznajte za popuste, nove proizvode i ekskluzivne ponude!