0c6c12d4-b6de-42a3-b31e-b8b371535614.png

Odnosi s javnošću, brend i imidž sveučilišta

25,00 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana 25,00 
Samo 2 na zalihi

Ostvarili ste pravo na besplatnu dostavu 

Održati riječ, utisnuti trag i ostaviti dojam nudi novi pristup proučavanja odnosa s javnošću u kontekstu visokoga obrazovanja, istražujući njihovu ulogu u oblikovanju brenda i imidža sveučilišta što kao krajnji rezultat dovodi do lojalnosti.

U prvom dijelu knjige autorica analizira pojmove odnosi s javnošću, brend, imidž i lojalnost prvo općenito, a potom ih stavlja u kontekst visokoga obrazovanja pri čemu donosi primjere s različitih sveučilišta diljem svijeta. Zaključci u teorijskom dijelu koje donosi autorica temelje se na komparativnim dokaznim postupcima i pozivaju se na relevantnu hrvatsku i stranu znanstvenu literaturu. Autorica je proučavala i analizirala razne teorijske pristupe što ju je navelo na zaključak da odnose s javnošću, brend, imidž i lojalnost stavi u međuodnos iz čega je nastao novi istraživački model. Upravo taj istraživački model izvorni je znanstveni doprinos ove knjige koji je autorica potom uvrstila u empirijsko istraživanje u kojem se preispituju stavovi ispitanika vezani uz odnose s javnošću, brend i imidž sveučilišta, a za ciljnu skupinu odabrani su studenti komunikologije, psihologije i sestrinstva na Hrvatskom katoličkom sveučilište u Zagrebu i Katoličkom sveučilište u Ružomberoku u Slovačkoj. U ovoj knjizi prvi je put u Hrvatskoj kreiran originalni upitnik za testiranje percepcije odnosa s javnošću i njihove funkcije u jačanju imidža i brenda sveučilišta te stvaranju lojalnosti prema sveučilištu.

U drugom dijelu knjige autorica analizira rezultate provedenog istraživanja i potvrđuje svoje tvrdnje razrađene u teorijskom dijelu knjige te na temelju zaključaka daje preporuke za buduća istraživanja. Knjiga donosi novi uvid u proučavanje odnosa s javnošću osobito na visokoobrazovnim institucijama, daje originalan pristup relevantnoj znanstvenoj literaturi te nudi novi istraživački model i potiče na bavljenje odnosima s javnošću ne samo kao jednim segmentom komuniciranja sa sveučilišnim javnostima, već kao poveznicom u oblikovanja brenda, imidža i lojalnosti prema sveučilištu i sveučilišnoj zajednici.

Broj stranica
228
Format knjige
170 X 240 mm
Godina izdanja knjige
2024
Uvez
Tvrdi
Jezik izdanja
Hrvatski
Barkod
9789531695527
ISBN
9789531695527
SKU
KO9789531695527

Nema recenzija za ovaj proizvod.

Budite prvi koji će ostaviti recenziju!

Ostavite recenziju

Za ostavljanje recenzije potrebno je biti prijavljen.

Prijavite se

Budite korak ispred drugih

Pretplatite se na naš newsletter i prvi saznajte za popuste, nove proizvode i ekskluzivne ponude!